Equip Femení T.2019-2020

APUNTA’T AL FEMENÍ!

Comencem temporada en totes les categories. Tot i que en una situació excepcional, però absolutanment preparats per a fer front a qualsevol adversitat, s’està acabant de conformar els equips.

Igual que en la temporada passada, volem apostar pel futbol femení. Posant en valor l’esport femení, optem per donar un espai a les noies que volen gaudir del futbol alhora que aprenen. És per això que, després del bon paper de l’any passat, el futbol femení de Tordera farà un pas més en qualitat.

Equip Femení T.2019-2020

Aquesta temporada 2020-2021 l’equip femení del Club Futbol Tordera comptarà amb l’Aida Illas. La jugadora, formada al Club torderenc, ex-jugadora de l’RCD Espanyol i de l’Eastern Florida State College, torna a casa. Torna per aportar tots l’experiència i professionalitat convertint-se en l’entrenadora del femení del CF Tordera.

Amb l’objectiu de transmetre els valors i importància del futbol femení i l’esport en general, Illas encapçala l’equip amb la il·lusió de formar un grup compacte per tal de poder aprendre amb la màxima qualitat i complicitat.

Tothom qui ho desitgi, pot apuntar-se encara al futbol femení! Consulteu més informació a la web o a l”oficina del Camp Municipal d’Esports.

Resum de la privadesa
C. F. Tordera - Web Oficial

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.